POLITIKA ZASEBNOSTI: INFORMACIJE O
ZAŠČITI VAŠIH OSEBNIH PODATKOV


Varstvo osebnih podatkov je bistveno za vzpostavitev zaupnega odnosa z našimi kupci. Tako nameravamo zagotoviti največjo preglednost obdelave osebnih podatkov, tako tistih, ki nam jih posredujete kupci sami, kot tistih, ki jih zbiramo prek različnih stikov, ki jih lahko imate kupci z nami.

Namen tega obvestila o zaščiti vaših osebnih podatkov je zagotoviti podrobne informacije o pogojih za obdelavo vaših osebnih podatkov, kot tudi o pravicah in možnostih, ki so vam na voljo za nadzor nad vašimi osebnimi podatki in zaščito vaše zasebnosti.   
1. KDO SO UPRAVLJAVCI VAŠIH OSEBNIH PODATKOV?

Družba GA Adriatic d.o.o., članica skupine Grand Automotive in skupine Taavura, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, Slovenija, ki na slovenskem trgu zastopa avtomobilske znamke Skupine Renault, in sicer Renault, Dacia, Nissan in Alpine, ter pooblaščeni trgovci in serviserji teh znamk, pri katerih se nahajajo vaši podatki (v nadaljevanju "mi") kot skupni upravljavci osebnih podatkov. Seznam pooblaščenih trgovcev je objavljen na www.dacia.si.

Zbrane podatke delimo znotraj družbe GA Adriatic d.o.o. in z vašim izbranim trgovcem in/ali serviserjem, da vas razbremenimo dvojnega posredovanja istih podatkov. V primeru, da izberete več trgovcev in/ali serviserjev, bomo vaše osebne podatke in privolitve posredovali vsem izbranim. Namen te vrste ravnanja je, da so podatki v bazi podatkov ažurni in točni, kar je naša zakonska obveznost.

Za vprašanja glede obdelave podatkov ali vaših pravic se obrnite na pooblaščeno osebo za zaščito podatkov na SI-Dacia-vop@grandautomotive.eu.

Proizvajalec in dobavitelj vozil znamke Renault, Dacia in Alpine je Skupina Renault. Skupino Renault sestavljajo različne pravne osebe v Franciji in tujini, odgovorne za proizvodnjo in distribucijo vozil in delov ter prodajo povezljivih storitev, kot so pomožne storitve, vzdrževanje, garancija in financiranje. Renault s.a.s v Franciji je glavna pravna oseba Skupine Renault s sedežem v Franciji na naslovu 122-122 bis avenue du Général LECLERC – 92100 Boulogne-Billancourt CEDEX.

Nissan Automotive Europe S.A.S., 8 Rue Jean Pierre Timbaud, 78180 Montigny-le-Bretonneux, France.

Družba GA Adriatic d.o.o. ima z družbo Renault s.a.s. in z družbo Nissan Automotive Europe s.a.s sklenjeno ekskluzivno distribucijsko pogodbo za prodajo vozil omenjenih znamk ter produktov in/ali storitev, povezanih s temi vozili, na geografskem območju Republike Slovenije.

Vaše osebne podatke lahko obdelujejo tudi povezane družbe skupine Grand Automotive oziroma skupine Taavura ali povezane družbe Skupine Renault, na primer Renault s.a.s. ali Nissan Automotive Europe s.a.s ali RCI Banque SA bančna podružnica Ljubljana, kadar je to potrebno za izvedbo vašega naročila ali če obstaja za posredovanje druga utemeljena pravna podlaga za namene, kot so navedene v nadaljevanju.

Njihove odgovornosti za obdelavo osebnih podatkov se lahko razlikujejo glede na njihovo vlogo pri prodaji produkta ali zagotavljanju storitve in glede na to, s kom se odločite deliti svoje podatke.

V določenih primerih lahko Renault s.a.s. ali Nissan Automotive Europe s.a.s. obdeluje vaše osebne podatke tudi kot samostojni upravljavec podatkov. Kontaktni podatki pooblaščenca za varstvo podatkov Renault s.a.s. so naslednji: Data Protection Officer Renault s.a.s. France, API: FR BLN CRI 1BW, 122-122 bis avenue du Général Leclerc 92100 Boulogne-Billancourt CEDEX, France ali dataprotection-com@renault.com.  
2. KATERE OSEBNE PODATKE OBDELUJEMO?
"Osebni podatki" pomenijo vse informacije, ki se lahko uporabijo za vašo identifikacijo bodisi neposredno (na primer vaše ime) ali posredno (npr. z uporabo edinstvene številke kupca).

Na splošno se zavezujemo, da bomo zbirali le tiste osebne podatke, ki so potrebni za vsak namen, za katerega obdelujemo vaše osebne podatke.

Osebni podatki, ki jih zbiramo, so odvisni od naše interakcije z vami in lahko vključujejo naslednje informacije:
  • vaša identiteta in kontaktni podatki (priimek, ime, poštni naslov, elektronski naslov, telefon itd.), 
  • podatki v zvezi z vašim osebnim in/ali poklicnim položajem (družinski položaj, socialno-poklicna kategorija itd.),
  • vaši podatki o plačilu in transakcijah (vrsta plačila, odobreni popust itd.), 
  • podatki, ki se nanašajo na naše poslovno razmerje, zlasti na naše interakcije in pogodbe (zgodovina naročil, poprodajne operacije, storitvene pogodbe, interakcija z našim kontaktnim centrom itd.), 
  • identifikacijski podatki vašega vozila (znamka, model, registracija, številka ogrodja VIN itd.), 
  • vaši geolokacijski podatki (vaša predhodna privolitev se pridobi, kadar to zahtevajo predpisi), 
  • podatki v zvezi z uporabo vozila (prevoženi kilometri, potovanje, uporaba multimedijskih sistemov kot je Google Maps, itd.) in, kjer je primerno, njegova baterija (napolnjenost itd.), 
  • če imate povezano vozilo, podatke, ki omogočajo nadzor nad vozilom in, kjer je primerno, njegovo baterijo (zaklepanje/odklepanje, predvidevanja, programiranje polnjenja baterije itd.), ki se nanašajo na način vožnje (uporaba krmilnih elementov, pospeševanje, zaviranje itd.) ali za zagotavljanje povezljivih storitev ali aplikacij na vozilu, 
  • podatki, potrebni za izvajanje aktivnosti za izgradnjo zvestobe, neposrednega trženja, tržnih raziskav ali anket (npr. vaše želje glede vozila), 
  • podatki v zvezi z vašimi digitalnimi profili (vaši spletni računi, npr, My Dacia), 
  • podatki o uporabi naših spletnih strani in mobilnih aplikacij ter o uporabi naših tržno-komunikacijskih sporočil (število obiskov, obiskane strani, odprta sporočila itd.). 
  • v posebnih primerih, ki zahtevajo izboljšano preverjanje vaše identitete, vas lahko prosimo za kopijo prometnega dovoljenja ali vpogled v osebni dokument.  

Podatki, ki se nanašajo na vaše vozilo, se nanašajo na čas vašega dejanskega lastništva vozila.

Kot taki so podatki, potrebni za odgovor na vašo zahtevo ali izpolnjevanje potreb pogodbe ali pravne obveznosti, navedeni v obrazcih za zbiranje. Če ne želite posredovati obveznih podatkov, morda ne bomo mogli obdelati vaše zahteve ali vam zagotoviti ustreznih storitev. Druge informacije so namenjene boljšemu spoznavanju, zlasti pošiljanju prilagojenih sporočil. Te informacije so torej neobvezne.

Priporočamo, da nas redno pisno obveščate o vseh spremembah vaših osebnih podatkov.

Produkti in/ali storitve, ki jih ponujamo, so namenjeni odraslim. Zato pri mladoletnih ne izvajamo nobene posebne obdelave.  
3. ZA KAJ SE UPORABLJA VAŠE OSEBNE PODATKE?
V nadaljevanju boste našli pojasnila glede okoliščin zbiranja vaših osebnih podatkov, glede namenov, za katere jih obdelujemo, in glede časovnega obdobja hrambe vaših osebnih podatkov.
3.1 OKOLIŠČINE ZBIRANJA
Vaše osebne podatke zbiramo zlasti, kadar:
  • obiščete eno od naših spletnih mest, ki lahko uporablja piškotke ali druge sledilce, 
  • nas kontaktirate prek spletnega obrazca, e-pošte, telefona, klepeta v živo, obiska prodajalca ali na kakršen koli drug način,
  • sodelujete v nagradni igri ali na dogodku ali se naročite na naše e-novice,kupite novo ali rabljeno vozilo, nadomestne dele in/ali dodatno opremo, 
  • uporabljate storitve, povezane z vozili, vključno z rednim vzdrževanjem in popravili, nadomestnim vozilom, garancijo in podaljšanim jamstvom, pomoč na cesti in druge poprodajne storitve, 
  • uporabljate povezano vozilo in če se s tem strinjate, kadar je to potrebno, npr. navigacijo, oddaljeni dostop, diagnostiko, ali Google aplikacije v vozilu, 
  • odgovorite na eno od naših študij ali anket o zadovoljstvu, 
  • ustvarite uporabniški račun za dostop do naših storitev iz računalnika ali pametnega telefona, 
  • z nami komunicirate na družbenih omrežjih, tudi prek gumbov ’Všeč’ali ’Deli’ na straneh Dacia na Facebooku in Instagramu, kar lahko vodi do zbiranja in izmenjave osebnih podatkov med družbenimi omrežji in nami.
Podatke o vas lahko pridobimo tudi prek drugih povezanih družb v naši skupini ali partnerjev, z vašo privolitvijo, kadar to zahtevajo predpisi.       
3.2 CILJI OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV
V okviru našega odnosa in v skladu z okoliščinami, v katerih se zbirajo vaši osebni podatki, lahko vaše podatke uporabimo za:
A - upravljanje naše začetne interakcije;
B - upravljanje naših poslovnih odnosov;
C - upravljanje storitev, ki jih zagotavlja vaše povezano vozilo in aplikacije v vozilu;
D - izvedbo študij in analiz;
E - upravljanje naših trženjskih aktivnosti.
3.2.A UPRAVLJANJE NAŠE ZAČETNE INTERAKCIJE
Cilj      Pravna osnova     
Spremljanje obiska naših spletnih mest ali mobilnih aplikacij ter upravljanje njihovega delovanja in varnosti.     Ta obdelava temelji na vaši privolitvi glede piškotkov, ki so shranjeni/brani na vaši napravi (glejte naš pravilnik o piškotkih Dacia) in na našem zakonitem interesu (da vam zagotovimo varna spletna mesta in aplikacije).     
Zahteve za informacije, ocene/predračune, testne vožnje (in morebitno izterjavo glob, povezanih s testnimi vožnjami) itd.     To obdelavo upravičuje predpogodbeno razmerje, ki izhaja iz vaše zahteve ali naših pravnih obveznosti (sodelovanje z organi za izterjavo glob).     
Analiziranje uporabe naših spletnih strani in komunikacije z našimi profili na družbenih omrežjih (npr. všečkanje, deljenje ali komentiranje objav), da bi bolje upravljali promocijo naših storitev in dejavnosti.Ta obdelava je upravičena s pogodbenim razmerjem, ki ga imate kot uporabnik naših računov na družbenih omrežjih in/ali z našimi spletnimi mesti in/ali aplikacijami z družbenimi vtičniki. Vaše podatke zbiramo in delimo s temi tretjimi osebami kot skupni upravljavci, ko na naša spletna mesta, strani družbenih medijev ali aplikacije vključimo družbene vtičnike. Skupna odgovornost ne vključuje obdelave s strani teh tretjih oseb po prenosu (npr. za izboljšanje njihovega oglaševalskega sistema), ki se izvaja v skladu z njihovimi ustreznimi politikami varstva podatkov.   
Opozarjamo vas, da Facebook izvaja v anonimizirani obliki poročanje o aktivnostih in statistiki od obiskov »strani oboževalcev« za namene vodenja promocije Dacia dejavnosti in jih lahko uporablja tudi za izboljšanje Facebookovega oglaševalskega sistema. Več informacij o tem, kako Facebook obdeluje osebne podatke, lahko dobite v njegovi politiki zasebnosti, ki je na voljo na www.facebook.com/about/privacy
3.2.B UPRAVLJANJE NAŠIH POSLOVNIH ODNOSOV
Cilj      Pravna osnova     
Upravljanje naročila vašega vozila (vključno s sledenjem od izdelave do dostave), zahteve za registracijo, naročila dokumentov v zvezi z vašim vozilom, pogodb (vzdrževanje, podaljšana garancija, povezljive storitve), popravila, garancije (vključno z vašimi zahtevami za podporo), pomoč na cesti itd.     Ta obdelava je utemeljena z izpolnjevanjem pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.     
Upravljanje vaših uporabniških računov in sredstev za preverjanje pristnosti.     Ta obdelava je utemeljena z izpolnjevanjem pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.      
Upravljanje vaše udeležbe na forumih, skupnostih.          Ta obdelava temelji na vaši privolitvi.     
Upravljanje vaših pritožb.     Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (preprečevanje pravnega postopka).     
Odgovor na vaše morebitne zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi z vašimi osebnimi podatki (glejte razdelek „vaše pravice“).     Ta obdelava temelji na naših zakonskih obveznostih in lahko vključuje preverjanje vaše identitete.     
Izvajanje naših anket o zadovoljstvu, odziv na vaša mnenja, da bi izboljšali zadovoljstvo naših kupcev ter naših izdelkov in storitev.     Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (izboljšanje naših izdelkov in storitev).     
Upravljanje naše konsolidirane baze podatkov o kupcih / potencialnih kupcih.     Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (da imamo ažuren in konsolidiran pregled podatkov).     
Upravljanje različnih operacij, ki se izvajajo na vašem vozilu.     Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (zagotavljanje kakovosti naših izdelkov).     
Odpoklic vozila zaradi težave s kakovostjo.     Ta obdelava temelji na naših zakonskih obveznostih (predpisi o izdelkih z napako) in na naših zakonitih interesih (za zagotovitev kakovosti naših izdelkov).     
Ko ste v stiku z našimi klicnimi centri, je naš cilj čim bolje izpolniti vaše zahteve. Za zagotavljanje dokazov o naši poslovni komunikaciji se lahko vaši klici snemajo. Vendar pa lahko temu nasprotujete kadar koli in brez razloga.     
3.2.C UPRAVLJANJE STORITEV, KI JIH ZAGOTAVLJA VAŠE POVEZANO VOZILO IN APLIKACIJE V VOZILU
Cilj      Pravna osnova     
Zagotavljanje vaše varnosti v cestnem prometu (npr. klic v sili, opozorilo o trčenju, opozorilo o zapustitvi voznega pasu, omejevalnik hitrosti in samodejno zaviranje v sili).  
Ta obdelava je upravičena na podlagi izvajanja pogodbe, ki ste jo sklenili z nami, ali naših zakonskih obveznosti.
Zagotavljanje in upravljanje vaših storitvenih aplikacij (ciljno oglaševanje, pomoč na cesti, prilagojeno zavarovanje).     Podlaga za to obdelavo je vaše soglasje ali naši zakoniti interesi (zagotavljanje ustrezne vsebine) ali izvajanje pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.
Zagotavljanje kibernetske varnosti sistemov.         Ta obdelava je upravičena z našimi zakonitimi interesi (zagotavljanje varnih sistemov).
Aktivacija povezljive storitve in aplikacije na krovu, upravljanje računa in pogodbe o povezljivih storitvah.
Ta obdelava je upravičena na podlagi izvajanja pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.    
Preprečevanje kraje (prijava kraje, iskanje ukradenih vozil). Ta obdelava je upravičena na podlagi izvajanja pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.
Zagotavljanje omrežnih storitev in aplikacij za pomoč pri vožnji v vozilu (vnaprejšnja obvestila, ekološka vožnja, pomoč pri parkiranju). Ta obdelava je upravičena na podlagi izvajanja pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.  
Pregled na daljavo (pregled vozila in armaturne plošče). Ta obdelava je upravičena na podlagi izvajanja pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.
Zagotavljanje povezljivih storitev in navigacijskih aplikacij na vozilu.     Za to obdelavo je potrebno vaše soglasje   
Upravljanje in zagotavljanje storitev, povezanih z baterijo in povezljivimi storitvami ter povezanimi aplikacijami na vozilu.          Ta obdelava je upravičena na podlagi izvajanja pogodbe, ki ste jo sklenili z nami.
1. Povezljive storitve in vgrajene aplikacije

Upravljavec vaših osebnih podatkov je Renault s.a.s. in podatke zbira tudi neposredno od vas, zlasti ko ustvarite osebni račun My Dacia ali za namene zagotavljanja povezljivih storitev. Vabimo vas, da tukaj preberete Renaultov pravilnik o zasebnosti. 

Nekatere povezljive storitve ali aplikacije v vozilu, na katere ste naročeni, uporabljajo storitve, ki jih ponuja Google, da vam zagotovijo zemljevide ali interesne točke v vašem vozilu ali pametnem telefonu. Za več informacij o tem, kako Google obdeluje osebne podatke, si oglejte Googlov pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen na https://business.safety.google/privacy/.

Ko vam Renault s.a.s. pošilja sporočila na zaslon vašega vozila, vas želi obvestiti o koncu ene od vaših servisnih pogodb in predlagati, da jo podaljšate.

Nekatere povezljive storitve in aplikacije na vozilu lahko zahtevajo obdelavo podatkov o vaši lokaciji. Vaše soglasje za to je potrebno pridobiti pred obdelavo podatkov. Soglasje lahko kadarkoli prekličete in ustavite to obdelavo.

Nekatera električna vozila zahtevajo vašo številko mobilnega telefona, ko povežete telefon z vozilom, da vam pošljejo obvestila o napolnjenosti baterije. Na zavihku 'Moja obvestila' lahko upravljate pogoje za prejemanje sporočil in se odločite, ali želite prejemati obvestila ali ne.

Informacije o aktiviranju vaših storitev, deljenju vaših podatkov in kako jih nastaviti najdete tukaj. Zavezani smo k spoštovanju vaše zasebnosti. Vendar pa vas želimo obvestiti, da je vaša odgovornost, da vsakega drugega uporabnika ali kupca vozila obvestite o pogojih, pod katerimi bo Renault s.a.s. obdeloval njihove osebne podatke.

2. Skladnost z zakonskimi in regulativnimi obveznostmi 

Kot proizvajalec vozil je Renault dolžan zbirati določene osebne podatke v skladu z zakonodajo in predpisi, ki veljajo v Evropski uniji in posameznih državah. Ti podatki so nujni za izpolnjevanje zakonskih obveznosti in vključujejo zlasti:
  • eCall – sistem za klic v sili, ki se samodejno aktivira ob hudi prometni nesreči in posreduje osnovne podatke (lokacija, čas, VIN, smer vožnje) službam za pomoč. 
  • OBFCM (Onboard Fuel Consumption Monitoring) – spremljanje porabe goriva in/ali energije v vozilu. Renault mora zbirati tehnične podatke iz vozila in jih posredovati pristojnim evropskim organom. Ti podatki se pridobijo ob obisku servisa prek diagnostičnih orodij.
  • EDR (Event Data Recorder) – snemalnik podatkov o dogodkih, ki beleži ključne informacije o vozilu pred, med in po nesreči (npr. hitrost, zaviranje, stanje varnostnih pasov). Sistem je obvezen za nova vozila od julija 2024 in deluje podobno kot "črna skrinjica".
  • ISA (Intelligent Speed Assistance) – sistem za pomoč pri nadzoru hitrosti, ki zaznava omejitve hitrosti in voznika opozarja ali samodejno prilagodi hitrost. Obvezen je za nova vozila od julija 2024. 
  • LOM (Limited Operational Mode) – omejeni način delovanja vozila, ki se aktivira ob zaznavi tehnične napake ali varnostne težave. Sistem omeji zmogljivost vozila (npr. hitrost, moč), da zagotovi varno delovanje.
Renault mora zagotoviti, da vsi ti sistemi delujejo skladno z evropskimi predpisi (npr. Uredba (EU) 2019/2144 za ISA, Uredba (EU) 2015/758 za eCall, UN Regulation No. 160 za EDR) in da se osebni podatki obdelujejo v skladu z GDPR.


Če ste lastnik vozila, imate pravico ugovarjati določenim obdelavam podatkov, kjer to dopušča zakonodaja. To lahko storite v skladu z navodili v razdelku 5. Kakšne so vaše pravice te politike.    
3.2.D IZVEDBO ŠTUDIJ IN ANALIZ
Študije in analize se izvajajo za merjenje naše uspešnosti, ocenjevanje kakovosti naših izdelkov in storitev ter stopnje zadovoljstva strank ter njihovo nenehno izboljševanje.     
Cilj      Pravna osnova     
Vabila, da se odzovete na študije v okviru razvoja novih izdelkov in storitev ter merite podobo naše blagovne znamke.  
Ta obdelava temelji na vaši privolitvi.
Izdelava analiz za merjenje naše komercialne uspešnosti, vključno z učinkovitostjo naših trženjskih operacij. Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (za merjenje uspešnosti naše dejavnosti).
Raziskave in razvoj novih izdelkov in storitev.        Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (za izboljšanje naših izdelkov in storitev), ki jim lahko nasprotujete.
Zagotavljanje kakovosti naših vozil in delov, vključno s študijami incidentov in vzdržljivosti.    
Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (za izboljšanje naših izdelkov), ki jim lahko nasprotujete.
Izvajanje analiz za izboljšanje zadovoljstva strank. Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (za izboljšanje naših izdelkov in storitev), ki jim lahko nasprotujete.
Izvajanje analitike za merjenje in optimizacijo naše operativne in finančne uspešnosti.Ta obdelava se izvaja na podlagi našega zakonitega interesa (izboljšanje uspešnosti našega poslovanja).
3.2.E UPRAVLJANJE NAŠIH TRŽENJSKIH AKTIVNOSTI
Cilj      Pravna osnova     
Pošiljanje oglaševalskih akcij (digitalnih ali drugih) in drugih novic. Ta obdelava temelji na vaši privolitvi in/ali naših zakonitih interesih (da vam zagotovimo ustrezne informacije), ki jim lahko nasprotujete.     
Igre in tekmovanja, dogodki in sponzorstva.         Ta obdelava temelji na pogodbi (sprejem pravil).     
Spletno ciljano oglaševanje, prilagajanje vsebine.  
Ta obdelava temelji na našem zakonitem interesu (za deljenje vaših podatkov z oglaševalskimi partnerji za prikaz prilagojenih ponudb), ki ji lahko nasprotujete, ali na podlagi vaše privolitve glede piškotkov, shranjenih/branih na vaši napravi (glejte naš pravilnik o piškotkih Dacia).      
Napredna analiza za prilagajanje trženja (profiliranje) in izboljšanje poznavanja kupcev in trga. Ta obdelava temelji na naših zakonitih interesih (bolje spoznati vedenje naših kupcev in potencialnih kupcev in/ali vam zagotoviti ustrezno vsebino), ki jim lahko ugovarjate.
1. Katere dejavnosti izvajamo v okviru trženja? 
Naše marketinške dejavnosti nam omogočajo: 
  • pošiljanje oglaševalskih akcij (na primer po e-pošti); 
  • prikazovanje oglasov na spletnih mestih, ki jih obiščete; 
  • prilagajanje vsebine spletnih strani Skupine Renault glede na vaše interese;
  • analizirati določene podatke o vas, da bi razumeli vaše želje in interese ter vam ponudili ustreznejšo, personalizirano vsebino (več podrobnosti o profiliranju glejte spodaj).
Vaše podatke zbiramo in analiziramo za prilagojeno oglaševanje le, če ste sprejeli namestitev enega ali več ustreznih piškotkov, ki so opisani v naši politiki o piškotkih, in da jih lahko kadar koli upravljate v našem namenskem orodju. V primerih, ko samo analiziramo naše spletne medijske kampanje, brez prilagajanja oglaševanja, vaših podatkov ne zbiramo prek piškotkov, ampak neposredno od vas in naših partnerjev. Poleg tega, če niste nasprotovali profiliranju, vaše podatke uporabljamo tudi za prilagojeno digitalno trženje.
Tržna sporočila vam pošiljamo po e-pošti, le če ste se izrecno strinjali, da jih boste prejemali.

2. Od kod prihajajo podatki, ki jih obdelujemo za trženje?
Za upravljanje naših trženjskih operacij in zlasti prilagajanje oglaševanja in vsebine, ki vam jo prikazujemo, analiziramo vaše podatke iz več podatkovnih virov in z namenskimi računalniškimi orodji. Naše analize temeljijo na podatkih, ki nam jih neposredno posredujete vi (na primer z nakupom vozila, s prijavo na testno vožnjo na naši spletni strani ali s podatki v zvezi z brskanjem po naših spletnih straneh in uporabo naših mobilnih aplikacij) in od naših partnerjev (na primer podatki o brskanju po vaši spletni strani Facebook). Podatki, ki jih zagotavljajo naši partnerji, so podatki, zbrani z uporabo nameščenih piškotkov, ki ste jih odobrili. Ti podatki, ki jih uporabljamo, lahko vključujejo, odvisno od orodij, identifikacijske podatke (priimek, ime, kontaktne podatke), tehnične identifikatorje (naslov IP vaše naprave, tehnične identifikatorje, ki jih vaši napravi dodeli skupina Renault ali naši partnerji) ter podatki o brskanju in povezavi (ogledane strani, obiskana spletna mesta, kliki).

3. Katera orodja nam omogočajo izvajanje teh operacij? 
Za upravljanje zgoraj navedenih marketinških operacij uporabljamo različna orodja.
Podatki, ki jih uporabljamo za upravljanje trženjskih operacij, so analizirani v naših lastnih internih orodjih in zbirkah podatkov ter v orodjih, ki so jih razvili naši partnerji (kot sta Facebook ali Google) in/ali podizvajalci.
V teh orodjih običajno hranimo podatke, ki smo jih zbrali s piškotki, največ 25 mesecev. Vendar nekatera od teh orodij ne obdržijo nobenih podatkov, ko je obdelava končana.

Uporaba analitike z vašim soglasjem: da bi optimizirali našo spletno stran in izboljšali uporabniško izkušnjo, sledimo in analiziramo, kako uporabniki uporabljajo našo spletno stran. Za analizo uporabljamo orodja partnerjev, kot je MS Clarity in Google Analytics.

MS Clarity nam omogoča zbiranje podatkov o vedenjskih metrikah, barvnih mapah klikov po spletni strani in drugih interakcij ter ponovitvah sej, kar nam pomaga izboljšati postavitev in vsebino strani za bolj učinkovito uporabniku prijazno iskanje informacij.

Google Analytics uporabljamo za analizo prometa in vedenja uporabnikov na naši spletni strani. Zbiramo podatke, kot so IP naslovi, podatki o brskalniku in demografski podatki. 

Podatki se zbirajo s pomočjo piškotkov in drugih sledilnih tehnologij. Če namestitve piškotkov ne dovolite, orodja ne bodo delovala. Več informacij o tem, kako partnerji obdelujejo vaše podatke, preberite v izjavi o zasebnosti partnerjev.

Uporaba analitike brez piškotkov: naša spletna stran uporablja orodje Plausible Analytics, da bi razumeli vedenje uporabnikov na spletni strani zato, da bi optimizirali prikaz vsebin in s tem izboljšali uporabniško izkušnjo.
Plausible ne uporablja piškotkov, ne shranjuje osebnih identifikatorjev in torej ne omogoča identifikacije posameznika, prav tako ne sledi posameznim uporabnikom. Obdelava podatkov (npr. agregirani podatki o obisku strani, napravi in brskalniku) temelji na našem zakonitem interesu (člen 6(1)(f) GDPR) za izboljšanje delovanja spletne strani in s tem uporabniške izkušnje, prav tako ne izvajamo profiliranja, remarketinga ali kombiniranja z drugimi bazami podatkov. Omogočena vam je možnost, da takšno obdelavo podatkov zavrnete, in sicer na način, da izkoristi možnost izklopa analitike na spletni strani. Če pa v brskalniku izberete nastavitev “Do Not Track”, bo Plausible ob zaznavi te nastavitve samodejno onemogočil analitiko in ne bo zbiral nobenih podatkov o obisku. Zaradi navedenega ni potrebna privolitev uporabnika (cookie consent) za izvajanje analitike. Podatkov ne delimo s tretjimi strankami in jih ne iznašamo izven EU.

4. Kako ponujamo prilagojene spletne vsebine in ponudbe?
Ta orodja lahko uporabljamo za profiliranje (ocenjevanje preferenc naših kupcev) v skladu z veljavnimi predpisi o osebnih podatkih. Verjamemo, da je v našem zakonitem interesu razumeti preference naših strank in potencialnih strank, da jim zagotovimo vsebino v skladu z njihovimi potrebami ali željami.

Profiliranje nas lahko na primer pripelje do tega, da vam prikažemo oglase o avtomobilskem segmentu, ki bi vam bil morda ljubši (SUV namesto mestnega avtomobila ali obratno). Profiliranje nam omogoča tudi, da se izognemo pošiljanju promocijskih ponudb, če razumemo, da se ne bodo ujemale z vašimi interesi, ali da omejimo, kolikokrat vam je prikazan isti oglas.

Pretehtali smo interese drug proti drugemu in sprejeli ukrepe za zagotovitev, da vaše temeljne pravice in svoboščine niso kršene. Dodatne informacije o tem vprašanju so na voljo na zahtevo. Če ne želite, da vam pošiljamo ponudbe na podlagi profiliranja, lahko uporabite naslednje s sklicevanjem na razdelek 5 "Kakšne pravice imate?". 

Če želite izvedeti več: 
O vlogi naših partnerjev pri obdelavi vaših podatkov
Z vsakim od naših partnerjev imamo sklenjeno pogodbo, ki določa naše obveznosti in odgovornosti pri obdelavi vaših osebnih podatkov v skladu z zahtevami veljavnih predpisov. Po teh pogodbah imamo mi in naši partnerji različne vloge in odgovornosti pri obdelavi vaših podatkov: 
  • za zbiranje podatkov obiskovalcev spletnih strani Skupine Renault in posredovanje podatkov našim partnerjem, smo skupaj odgovorni za obdelavo podatkov z našimi partnerji, ki postavljajo piškotke na naše spletne strani. 
  • za analizo zbranih podatkov in morebitno nadaljnjo obdelavo podatkov smo mi in naši partnerji vsak kot neodvisni upravljavci podatkov. 
  • nazadnje, nekateri partnerji delujejo kot obdelovalci podatkov in obdelujejo podatke samo po naših navodilih. 
O partnerjih Skupine Renault in njihovih politikah varstva podatkov: 
Za več informacij o tem, kako Metina podjetja (npr. Facebook) obdelujejo vaše podatke, vključno s pravno podlago in kako uveljavljati svoje pravice pri Meti, glejte Metin pravilnik o zasebnosti: www.facebook.com/privacy/policy.

Za več informacij o tem, kako Googlova podjetja obdelujejo vaše podatke, glejte Googlov pravilnik o zasebnosti: https://business.safety.google/privacy/.

Če želite izvedeti več o drugih partnerjih Skupine Renault, si lahko ogledate seznam teh partnerjev v našem pravilniku o piškotkih in se obrnete na pravilnike o zasebnosti teh partnerjev, ki so dostopni na njihovih spletnih mestih ali neposredno iz našega pravilnika o piškotkih Dacia ali pa v pravilnikih o zasebnosti teh partnerjev na njihovih spletnih straneh.  
3.3 TRAJANJE SHRANJEVANJA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV
V skladu s predpisi se zavezujemo, da bomo vaše osebne podatke hranili le toliko časa, kolikor je potrebno za dosego zastavljenega cilja, za izpolnitev vaših potreb ali za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti. 

Pri določanju tega časa upoštevamo zlasti naslednje:
  • trajanje vaše pogodbe,
  • čas, potreben za obdelavo vaše zahteve ali pritožbe,
  • koliko časa je bil vaš uporabniški račun odprt, razen če je bil neaktiven 3 leta,
  • vaše zanimanje za naše blagovne znamke,
  • potreba po vodenju evidence vaših interakcij z nami, da učinkovito upravljamo naš poslovni odnos. To obdobje se bo razlikovalo zlasti glede na to, ali ste kupili vozilo ali storitev, kot je popravilo, ali ste z nami le komunicirali, ne da bi z nami sklepali pogodbe, 
  • naše pravne ali regulativne obveznosti (to še posebej velja za tehnične podatke naših vozil).
 Če imate z nami pogodbo, se vaši osebni podatki hranijo največ 15 let po vaši zadnji aktivnosti.
Če nimate pogodbe z nami in ste dali pozitivno privolitev, se vaši osebni podatki hranijo največ 3 leta po vaši zadnji aktivnosti. 
Ko nam vaših osebnih podatkov ni več treba uporabljati, se ti izbrišejo iz naših sistemov in evidenc ali postanejo anonimni, tako da vas ne moremo več identificirati. 
Vendar pa bo morda potrebno nekatere vaše osebne podatke arhivirati, da se lahko odzovemo na morebitne sodne postopke v celotnem zastaralnem roku, ki ga predvideva veljavna zakonodaja.
4. KDO IMA DOSTOP DO VAŠIH OSEBNIH PODATKOV?
Družba GA Adriatic d.o.o. in vaši izbrani poooblaščeni trgovci in/ali serviserji zagotavljamo, da imajo dostop do vaših podatkov le osebe, ki so ustrezno pooblaščene za svoje funkcije in naloge v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Družba GA Adriatic d.o.o. vaše osebne podatke lahko deli s povezanimi družbami Skupine Renault, kot sta Renault s.a.s in Nissan Automotive Europe S.A.S. Na primer, ko pri nas kupite vozilo in zahteva popravilo, ki spada pod garancijo proizvajalca, z njim delimo edinstveno identifikacijsko številko vašega vozila (VIN) in identifikatorje drugih komponent vozila (ki jih je mogoče povezati z vami kot lastnikom ali najemnikom vozila) za izdajo povračila vaših stroškov (npr.: stroški dela in stroški zamenjave delov in/ali dodatne opreme vozila v okviru garancije).
Vaše osebne podatke lahko delimo tudi družbami, ki ponujajo finančne storitve, kot so RCI Banque SA, RCI Banque bančna podružnica Ljubljana in RCI Lizing d.o.o., in sicer omejeno, bodisi zaradi zakonitih interesov (za namen analize prodajnih rezultatov) bodisi zaradi izpolnjevanja naših pogodbenih obveznosti, oziroma, če le-to zahtevajo predpisi, na osnovi vaše predhodne privolitve za namene, na katere se nanaša vaša privolitev.
Omenjeni subjekti lahko delujejo kot upravljavci podatkov v skladu s svojo politiko varstva osebnih podatkov ali kot obdelovalci za izvajanje nalog v skladu z navodili, ki jim jih damo.
Za obdelavo vseh ali dela vaših osebnih podatkov pozivamo zaupanja vredne ponudnike tretjih oseb, ki delujejo kot obdelovalci v skladu z našimi navodili in izključno v našem imenu:  
  • ponudniki, ki zagotavljajo gostovanje, delovanje ali vzdrževanje naših baz podatkov, spletnih mest in mobilnih aplikacij; 
  • ponudniki, ki zagotavljajo storitev preverjanja identitete; 
  • ponudniki, ki zagotavljajo upravljanje odnosov s kupci (klicni centri, komunikacijska orodja itd.); 
  • ponudniki, ki zagotavljajo storitve v zvezi z našim trženjem, vključno s pošiljanjem komercialnih ponudb; 
  • ponudniki, ki zagotavljajo organizacijo natečajev, nagradnih iger in prireditev; 
  • ponudniki, ki zagotavljajo izvajanje študij in anket.  

Vaše osebne podatke lahko delimo tudi s kupcem ali potencialnim kupcem našega podjetja oziroma njegovih delov, ali s ponudnikom druge oblike združitve, reorganizacije ali podobnega poslovnega dogodka, če je tak prenos potreben za izvedbo ali pripravo takšnega postopka in v skladu z zakonodajo o varstvu podatkov. 

V nekaterih primerih lahko nekatere vaše osebne podatke delimo s partnerji, ki jih bodo uporabili za svoje namene. V takem primeru bodo ti partnerji delovali kot upravljavci podatkov in njihova politika obdelave osebnih podatkov se uporablja za posredovane podatke. Poskrbimo, da vas prosimo za vaše soglasje za to skupno rabo, kadar to zahtevajo predpisi, ali vsaj, da vam omogočimo ugovor.

Določene podatke o vas lahko delimo tudi z pooblaščenimi tretjimi osebami (tj. organi, upravami in/ali organi, ki so po zakonih ali predpisih pooblaščeni, da nam odredijo predložitev dokumentov ali informacij, ki vsebujejo osebne podatke), da izpolnimo kakršno koli zakonsko obveznost (kot je izterjava prometnega prekrška po testni vožnji) ali odločitev upravne ali sodne zadeve.   

Za vso to izmenjavo podatkov zagotavljamo, da sodelujemo samo z zaupanja vrednimi družbami in varujemo te odnose (s pogodbami, revizijami, jamstvi, varnostnimi testi itd.).

Ponujamo vam možnost uporabe vaših podatkov v povezavi z družbenimi omrežji. V tem primeru podatke svojega profila delite z nami. Deljeni osebni podatki so odvisni od nastavitve platforme družbenega omrežja. Poudarjamo, da ta družbena omrežja uporabljajo svoje politike zasebnosti.  
5. KATERE PRAVICE IMATE?
5.1 VAŠE PRAVICE

V skladu s predpisi o varstvu osebnih podatkov imate več pravic: 

Pravica do ugovora obdelavi vaših osebnih podatkov, če imate razloge, povezane z vašo posebno situacijo, in pravico zahtevati omejitev obdelave vaših osebnih podatkov, v nekaterih primerih, kot to določajo predpisi.


Pravica do ugovora kakršnemu koli komercialnemu obveščanju: kadar koli lahko zahtevate, da ne prejemate naših sporočil, povezanih z našimi ponudbami, novicami in dogodki. To pravico je mogoče uveljavljati zlasti prek povezave za odjavo v vsakem tržnem elektronskem sporočilu. Ugovarjate lahko tudi profiliranju.


Pravica, da kadar koli prekličete vašo privolitev za namene, za katere smo vašo privolitev pridobili, brez poseganja v zakonitost obdelave podatkov, ki se izvaja na podlagi privolitve do njenega preklica.

Pravica do informacij: imate pravico do jasnih, preglednih in razumljivih informacij o tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke in o vaših pravicah. Ta dokument 'politika zasebnosti' je primer tega.

Pravica do dostopa do vaših osebnih podatkov: imate pravico pridobiti informacije v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov (vključno s podatki, ki se uporabljajo, za kakšne namene itd.) in njihovo kopijo.

Pravica do popravka: imate pravico popraviti svoje podatke, če so netočni ali nepopolni, kljub našim prizadevanjem, da jih posodabljamo, kar nam omogoča, da izpolnimo svojo obveznost, da imamo posodobljene podatke o vas. 

Pravica do prenosljivosti vaših podatkov, tj. pod določenimi pogoji, pravica do prejema osebnih podatkov, ki ste nam jih posredovali, v strukturirani, pogosto uporabljeni računalniški obliki, in do njihovega posredovanja tretji osebi, če je to tehnično mogoče.


Pravica do izbrisa (ali pravica do pozabe): imate pravico do izbrisa ali izbrisa vaših podatkov. Ta pravica je lahko omejena glede na naše pogodbene ali pravne obveznosti (pogodbe v teku) (zlasti preprečevanje sodnih postopkov).


Pravica do opredelitve splošnih ali posebnih smernic v zvezi z določenimi vrstami obdelave v zvezi s hrambo, izbrisom in sporočanjem vaših osebnih podatkov v primeru vaše smrti. Te smernice lahko kadar koli spremenite ali izbrišete. Te posebne smernice lahko delite z nami tako, da nam pišete na spodnji naslov.

Nenazadnje imate tudi pravico, da vložite pritožbo pri Uradu Informacijskega Pooblaščenca Republike Slovenije (IP) glede obdelave vaših osebnih podatkov. Spodbujamo vas, da nas kontaktirate pred kakršnim koli zahtevkom, da bomo skupaj poskušali rešiti vašo težavo.  
5.2 KAKO UVELJAVITE SVOJE PRAVICE?

Za uveljavljanje katere koli svoje pravice ali v primeru, da nasprotujete obdelavi vaših osebnih podatkov, ki temelji na našem zakonitem interesu, nam svoje zahteve sporočite po e-pošti SI-Dacia-AS@grandautomotive.eu.

Od prejemanja naših sporočil se lahko kadar koli odjavite tako, da pošljete zahtevo po e-pošti, odjavite pa se lahko tudi kadar koli v prihodnosti s pomočjo povezave, ki se prikaže na dnu vsakega e-sporočila, ki vam ga pošljemo.

Svoje pravice lahko uveljavljate tudi po pošti na naslov: GA Adriatic d.o.o., Stiki s kupci, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana. Določene podatke ali dokumente (osebni dokument, prometno dovoljenje) lahko zahtevamo v primeru, ko ne bomo mogli identificirati vas ali podatkov o vašem vozilu.

Za vsa vprašanja glede obdelave podatkov ali vaših pravic ali v primeru zlorabe vaših podatkov se prosimo obrnite na pooblaščeno osebo za zaščito podatkov na SI-Dacia-vop@grandautomotive.eu. Če pride do kršitve varstva vaših osebnih podatkov, ki predvidoma pomenijo veliko tveganje za vaše pravice in svoboščine, vas bomo o tem obvestili nemudoma in po možnosti v 72 urah.

Pri razreševanju pritožb v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki jih z vami ne moremo rešiti neposredno, sodelujemo s pristojnimi regulatornimi organi. Imate pravico do pravnega varstva. Lahko se obrnete na Informacijskega pooblaščenca RS. Pred vsako prijavo se prosimo obrnite na nas, da bi skupaj rešili vašo težavo.  
6. KAKO SO VAŠI OSEBNI PODATKI VARNI?
Vaši osebni podatki so shranjeni na varnih strežnikih. Vzpostavljamo in zahtevamo od naših obdelovalcev in partnerjev ustrezne ukrepe za varnost in varstvo podatkov v skladu z najnovejšimi tehnologijami.

Kadar obdelava osebnih podatkov vključuje prenos podatkov, zagotavljamo, da se ta prenos izvede pod ustreznimi pogoji, ki zagotavljajo ustrezno raven zaščite, varnosti in zaupnosti.

Ko je digitalni račun ustvarjen, je vnos gesla, ki spoštuje naše varnostne standarde, obvezen in je del naše politike zasebnosti. Vaša odgovornost je, da ostane skrivnost.

Kadar koli je mogoče, se vaši podatki obdelujejo v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP). Ker pa se nekateri naši ponudniki storitev ali njihovi obdelovalci nahajajo v državah zunaj EGP, se lahko vaši osebni podatki obdelujejo v teh državah. Nekatere od teh držav imajo morda drugačne predpise o osebnih podatkih od tistih v Evropski uniji. V takem primeru (i) posvečamo posebno pozornost zagotavljanju, da se ta prenos izvede v skladu z veljavnimi predpisi in (ii) vzpostavljamo zaščitne ukrepe, ki zagotavljajo ustrezno raven varstva vaše zasebnosti in temeljnih pravic (zlasti z uporabo standardnih pogodbenih klavzul Evropske komisije). Na preprosto zahtevo, poslano na naslov, naveden v "Kakšne so vaše pravice?" razdelku, vam lahko zagotovimo več informacij o takih prenosih.  
7. POSODABLJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI
Redno preverjamo skladnost naše Politike zasebnosti. Naša politika zasebnosti se lahko sčasoma spremeni. V skladu s to Politiko zasebnosti ne bomo zmanjšali vaših pravic brez vaše izrecne privolitve. Na tej spletni strani bomo objavili vse spremembe in vas obvestili v primeru večjih sprememb.
Verzija november 2025.