Dacia je na začetku leta 2021 ob objavi svojega strateškega načrta napovedala, da začenja novo poglavje v zgodovini znamke! Novo poglavje, ki se danes zrcali v novem logotipu, novem zaščitnem znaku, novih barvah in novih področjih …, vendar z ohranitvijo zvestobe svojemu poreklu. Recept, ki je zaslužen za uspeh znamke, ostaja isti, zato v zori novega dne potrjuje zavezanost vrednotam enostavnosti, pristnosti in čvrstosti, še naprej po ugodni ceni.

Prenovo znamke Dacia utelešata nova logotip in zaščitni znak, ki sta simbola znamke izrazitih značilnosti in odločnega značaja.

Logotip, osrednji del nove celostne podobe, že na prvi pogled vliva občutek robustnosti in stabilnosti. Oblika črk je načrtno minimalistična – črki D in C sta zrcalni podobi ena druge – in jasno odraža duha znamke, skromnost in premetenost. Geometrični obris logotipa vdihuje nizu črk občutek gibanja mehaničnega gibanja. Barvna paleta, izhajajoča iz olivno zelene (kaki zelene) barve, izraža približevanje naravi, ki je za naše kupce pomembno središče in je območje, na katerem vozila Dacia, kot je ikonični Duster, pridejo do polnega izraza.

Celotna grafična podoba je namerno poenostavljena kot opomnik, da je Dacia znamka, ki je osredotočena na bistveno. Različni elementi, ki jo sestavljajo, prispevajo k koherentnosti celote, obenem pa omogočajo oblikovanje obogatenih digitalnih vsebin. Ta grafični sistem je povsem v duhu znamke: robusten in prilagodljiv. 

Od junija 2021 bo nova celostna podoba znamke uvedena v razne komunikacijske kanale: spletna mesta znamke, oglaševanje, brošure … Prodajna in servisna mesta Dacia bodo na novo podobo prešla postopoma od začetka leta 2022. Vozila bodo nov logotip in nov zaščitni znak dobila v drugem polletju 2022.