• Nova celostna podoba znamke Dacia bo uvedena na vsa vozila v ponudbi.
  • Novi zaščitni znak Dacia Link, novi logotip, nove barve …, a še vedno ista zavezanost bistvenemu.
  • Sprememba bo uvedena v proizvodnjo vseh modelov hkrati, z odprtjem naročil 16. junija in prvimi dobavami konec letošnjega leta.

Po uvedbi nove celostne podobe v razne dokumente in komunikacijske kanale sredi leta 2021 bodo zdaj tudi vozila dobila nove elemente istovetnosti znamke. Onkraj oblikovnih sprememb nova celostna podoba uteleša zaveze za prihodnost in nadgrajuje trdne vrednote, ki tvorijo zgodbo o uspehu znamke Dacia.

Vozila z novima zaščitnim znakom in logotipom bo možno v proizvodnjo naročiti od 16. junija, dobave kupcem pa bodo stekle konec leta 2022.

Nova celostna podoba znamke Dacia bo hkrati uvedena na vseh vozilih znamke

Močan simbol nove istovetnosti znamke, zaščitni znak Dacia Link bo dobil prostor na sredini maske z novim motivom, ki bo odslej bele barve.

Zaščitni znak, ki ga sestavljata minimalistično oblikovani in kot člena verige spojeni črki D in C, je simbol čvrstosti in obenem enostavnosti. Znak Dacia Link zagotavlja prepoznavo znamke že na daleč, krasi pa tudi sredino koles.

Druga nemudoma opazna sprememba je pojav logotipa  na zadnjem delu avtomobila in na volanu. Minimalistično oblikovane črke so načrtno razbremenjene in ohranjajo le tiste poteze, ki so nujne za njihovo prepoznavnost in berljivost.

Druge spremembe so megalitno sivo obarvani strešna nosilca, zaščitni oblogi pod odbijačem spredaj in zadaj ter ohišij zunanjih ogledal na modelih Sandero Stepway in Duster.

"Razkritje celotne ponudbe vozil Dacia z novo celostno podobo znamke predstavlja tretje in zadnje poglavje strategije, ki se je začela pred več kot letom dni. Nova podoba je v skladu z našimi vrednotami – preprostost, robustnost in avtentičnost – v sveži, bolj moderni obliki. Gre za novo vidno vzpodbudo Dacii, da doseže svoje cilje." - Denis Le Vot, glavni izvršni direktor  

Isti geni, nov zagon

V nekaj mesecih je Dacia prenovila svojo ponudbo z dvema novima modeloma: električnim Springom in Joggerjem, vsestranskim družinskim avtomobilom segmenta C.

Uvedba nove celostne podobe označuje vrhunec te prenove znamke. Dacia je v resnici spremenila vse, a hkrati ostaja zavezana bistvenemu.

To bistveno za Dacio pomeni snovati in ponujati vozila brez odvečnega, samo s tistim, kar izpolnjuje pričakovanja kupcev. Predvsem čvrsta in zanesljiva vozila, ki pa ponujajo tudi vsestransko uporabnost tako za vsakdanje vožnje kot tudi za pobege v širna prostranstva. Nova lišajska kaki karoserijska barva je odtenek zelene, ki spominja na mah in zemljo, prihaja v ponudbo, kot bi poudarjala tesno navezanost znamke Dacia na naravo.

Dacia je vznemirjevalec, ki se avtomobila loteva drugače, še zlasti s prizadevanji za preudarno potrošnjo in zadovoljitev preudarnih potrošnikov. To se bo odražalo v postopnem opuščanju določenih materialov, kot so kromasti okraski, a tudi, kot velja že nekaj let, vsega usnja živalskega izvora.

Dacia bo postopoma udejanjila eno od zavez, ki jih je Skupina Renault sprejela na generalni skupščini delničarjev 23. aprila 2021. Tako bo od leta 2023 Dacia prva znamka Skupine, katere vsi modeli bodo imeli največjo hitrost omejeno na 180 kilometrov na uro.

"Uvedba nove celostne podobe znamke na celotno ponudbo vozil Dacia je lep primer sodelovanja med našimi ekipami. Zahvaljujoč prispevkom vseh strok ima Dacia novo kožo, ohranja pa vse svoje gene. Ta levitev nam omogoča dokazati, da znamo snovati avtomobile, ki se držijo bistvenega, hkrati pa so tudi privlačni." - Lionel Jaillet, direktor za poslovno uspešnost izdelkov znamke Dacia

"Poenostavljen logotip priča o bistvu značaja znamke. Podobno navdih za zaščitni znak Dacia Link prihaja iz sveta mehanike ter spominja na enostavnost in čvrstost. Obenem nosi simbolen pomen povezanosti, ki je pomemben element skupnosti znamke Dacia." - David Durand, direktor oblikovanja znamke Dacia

"Dacia se razvija s časom in njena podoba se modernizira. Tudi temelji vsakega vozila se krepijo, da bi izpolnili pričakovanja kupcev. Vsestranska, čvrsta vozila, zasnovana za aktivnosti na širnih prostranstvih, z domiselno opremo in pragmatičnim pristopom do gospodarnosti in okoljske prijaznosti. Nova celostna podoba prenaša ta sporočila in naredi znamko še privlačnejšo. Za Dacio je to nov začetek!" - Lionel Jaillet, direktor za poslovno uspešnost izdelkov znamke Dacia

Sprememba na vseh vozilih hkrati

Nova celostna podoba bo uvedena hkrati na vseh vozilih znamke Dacia, kar je verjetno prvikrat v avtomobilski industriji. Že od 16. junija bodo kupci lahko naročali vozila z novo istovetnostjo znamke.

Da bi jih videli v živo, bodo morali potrpeti do mednarodne avtomobilske razstave v Parizu, ki bo oktobra 2022.