- Dvajset mesecev po predstavitvi strateškega načrta Renaulution Dacia začenja novo poglavje svoje zgodbe.
- Nov zaščitni znak, prenovljena prodajno-servisna mesta, novo oblikovanje in nove barve bodo služili okrepitvi privlačnosti znamke.
- Dacia ponovno potrjuje bistvene vrednote, na katere se bo naslanjala pri raziskovanju novih območij.
Skupina Renault je 14. januarja 2021 predstavila Renaulution, novi strateški načrt podjetja, ki določa smernice za vsako od znamk. Cilj, ki je bil določen znamki Dacia, je jasen: postati vodilna na področju dosegljive mobilnosti, torej znamka bistvenega.
Cilj in ambicija sta toliko bolj ustrezna, ker se naslanjata na niz zgodb o uspehu: Dacia je v osemnajstih letih prodala 7,5 milijona vozil in je danes po prodaji posameznim kupcem tretja znamka v Evropi. Dacia zdaj uteleša novo modernost, videnje avtomobila, kakršno podpira naraščajoče število pragmatičnih kupcev, ki sicer imajo denar, a ga porabljajo preudarno, ki stremijo po svobodi in enostavnih užitkih, a daleč od pretiranega potrošništva.
Na temeljih te zgodovine in tovrstne modernosti je znamka Dacia bolj kot kdajkoli na isti valovni dolžini z družbo. Raziskovala bo nova področja in v segment C prinašala vrednote in odlike, zaradi katerih je bila tako uspešna v segmentu B.
Dvajset mesecev po predstavitvi načrta Renaulution je Dacia pripravljena in začenja novo poglavje svoje zgodbe. Odločena je okrepiti svojo privlačnost in zaželenost, hkrati pa ohraniti položaj znamke, ki ponuja največ za svoj denar. S tem ciljem si je v minulih mesecih omislila novo celostno podobo, nov zaščitni znak, prenovljena prodajno-servisna mesta, novo oblikovanje in nove barve.
Novo poglavje znamke Dacia se je simbolično začelo z večdnevno prireditvijo "Brand Manifesto" od 13. do 15. septembra 2022 v Le Bourgetu. Novo poglavje temelji na potrditvi treh vrednost, ki bodo v prihodnjih letih vodile dejavnosti znamke in snovanja njenih izdelkov.