Dacia je obliko vozila Duster iznašla na novo. Še vedno ima vpadljiv videz, ki je bil zaslužen za uspešnost prvih generacij, zlasti trden značaj čvrstega terenca, a ga je s prevzemom nove oblikovne linije znamke popeljal višje, dlje in močneje. Novi Duster s ponosom nosi prenovljeno obliko.
David Durand, direktor oblikovanja znamke Dacia:»Še preden smo začeli s snovanjem oblike novega vozila Duster, smo skrbno določili njegove mere, ki mu zagotavljajo močno držo in postavo. Z določitvijo pravih mer in razmerij že na začetku se izognete kasnejši potrebi po uporabi oblikovalskih trikov.«
»Le bistveno, brez trikov in odvečnosti« je filozofija znamke Dacia, ki velja tako za zasnovo novega vozila Duster kot tudi vseh drugih modelov. Enostavnost oblik in prostornin je prispevala k moči končne oblike; zelo pokončen prednji del, blatniki z jasno izrezanimi prisekanimi robovi, zadaj velika vrata prtljažnika, stranska okna, ki se od prednjega dela do zadka raztezajo v eni sami potezi. Novi Duster ima elegantno zaščito s pasom, ki brez prekinitve obdaja celotno vozilo: bočne zaščitne obloge na spodnjem robu karoserije se iztekajo v prepoznavne in za novi Duster značilne dele ter nato še v obrobe blatnikov, ki se zlivajo s prednjim in zadnjim odbijačem. Novi Duster je bolj čvrst in pripravljen na širna prostranstva bolj kot kdajkoli! Skladna in sodobna oblika novega vozila Duster čvrstost in udomačenost v divjini združuje z bolj trajnostnim pristopom.
Zaščitni oblogi pod prednjim in zadnjim odbijačem sta izdelani iz obarvane plastike. Dejstvo, da nista lakirana, je boljše ne le z okoljskega vidika, ampak tudi za kupce, saj so praske in zareze komaj opazne in ne poškodujejo izvirne barve.
Stranske zaščitne obloge spodnjega roba karoserije in obrobe blatnikov, oznake istovetnosti, trikotnika na prednjem odbijaču in zavihek zadnjega odbijača so izdelani iz novega čvrstega materiala Starkle®, ki so ga inženirji znamke Dacia zasnovali v sodelovanju s kemiki podjetja LyondellBasell. Ta je bil razkrit z oblikovalsko študijo Manifesto in vsebuje do 20 odstotkov že recikliranih snovi. V njegovi sestavi so delci bele barve, ki mu dajo meliran videz, ki ga Dacia raje pokaže kot da bi ga prekrivala z lakom (podrobnosti v nadaljevanju).
David Durand nadaljuje: »Hoteli smo doseči pristno skladnost oblikovanja zunanjosti in notranjosti. Videz slednje je napet, čvrst in potnikom daje močan občutek zaščitenosti.« Ta občutek vzbuja tudi visoka, pokončna in široka nova armaturna plošča, na kateri je širok pas. Skladnost z obliko zunanjosti se kaže tudi z obliko zračnikov, ki spominjajo na oboke blatnikov. Enako kot pri oblikovanju zunanjosti tudi pri notranjosti ni bilo zanemarjeno načelo bistvenega, torej v prvi vrsti uporabnega. Ergonomija je bila deležna velike skrbnosti, med drugim tudi pri 25 cm (10'' palčnem) osrednjem zaslonu, ki je za 10 stopinj zasukan k vozniku in tako v njegovem vidnem polju. Novi samodejni menjalnik skupaj z motorjem HYBRID 140 je še posebej enostaven za uporabo. Volan z zravnanima deloma zgoraj in spodaj je posebno udoben, obenem pa vozniku olajša vstop in izstop. »Duster ne bi bil Duster brez premišljene in praktične notranjosti, ki uporabniku olajša vsakodnevno življenje. Vse je zasnovano tako, da se počutite kot doma, ne glede kje sedite v vozilu vašega Dacia Duster,« pove David Durand.
Ne nazadnje novi pečat v obliki črke Y poudarja povezavo med oblikovanjem zunanjosti in notranjosti novega vozila Duster.
V notranjosti je mogoče obliko črke Y najti na površini zračnikov, ki so v različici Extreme bakrene barve, in ob naslonih za roke na oblogah vrat. Na sredini volana je ime znamke nadomestil njen zaščitni znak.
Pri zunanjosti imajo žarometi in zadnje luči vozila novi Duster svetlobni pečat v obliki črke Y, ki se pojavi tudi na litih platiščih, katerih sijajen videz je dosežen brez dodanega kroma, le z mehansko obdelavo, finim poliranjem zlitine.
David Durand zaključi: »Hoteli smo, da bi bil novi Duster privlačnejši kot kdajkoli s tem, da bi mu dali še pristnejši videz modela Duster in znamke Dacia. Na kratko: z močnim in ponosnim izpostavljanjem naših poglavitnih vrednot: Čvrst in doma na prostem, bistven in kul, ter ''Eco-Smart'', bistroumno trajnosten in gospodaren.«