• V le malo več kot desetih letih je Dacia osvojila več kot 3,5 milijona kupcev v Evropi in na območju Sredozemlja.
  • 3,5-milijonta Dacia je Sandero Stepway, ki je bila prodana kupcu v Veliki Britaniji.
  • Jody Panov je ključe avtomobila prejela v prodajnem salonu Dacia v predmestju Londona Mill Lane od Denisa Le Vota, komercialnega direktorja za evropsko območje G9.

V petek, 6. novembra, je Denis Le Vot, komercialni direktor za evropsko območje G9 gospe Jody Panov predal ključe 3,5-milijonte Dacie od leta 2004 začetega preporoda te znamke. Jody Panov, poročena mati dveh otrok, je odtlej srečna lastnica Dacie Sandero Stepway, ki je njen prvi nov avtomobil doslej.

Svečana predaja ključev je potekala v prodajnem salonu Dacia v predmestju Londona Mill Lane.

Jodyini starši so med potovanjem po Turčiji na cestah videli veliko avtomobilov znamke Dacia in hčerki predlagali, da se pozanima o teh avtomobilih, saj "so dajali vtis dobrih avtomobilov".

Jody sta najbolj prevzela oblika in videz Sandera Stepway, ko si ga je ogledala med obiskom prodajnega salona Dacia Mill Lane … in potem tudi naročila svoj Sandero Stepway!

“Danes predajamo ključe 3,5-milijonte Dacie in zelo sem vesel, da se to dogaja v Veliki Britaniji, kjer smo to znamko uvedli na trg leta 2013,”je dejal Denis Le Vot, komercialni direktor Skupine Renault za evropsko območje G9. “Z dosego tega mejnika, prodajo 3,5 milijona vozil, Dacia potrjuje svojo uspešnost, zahvaljujoč jasni in enostavni obljubi, ki popolnoma izpolnjuje potrebe in pričakovanja kupcev, ki si želijo zanesljiv in varen avto s sodobnimi funkcijami in storitvami po dosegljivih cenah.” 

Dacia: več kot deset let uspehov

V malo več kot desetih letih je Dacia v Evropi in na območju Sredozemlja skupno prodala že preko 3,5 milijona vozil.

Dve leti po celoviti prenovi svoje ponudbe znamka Dacia nadaljuje svojo rast. V prvi polovici leta 2015 je prodaja vozil znamke Dacia zrasla za 10,1 odstotka na 290.024 vozil.

V Evropi je prodaja zrasla za 5,5 odstotka in v prvem polletju dosegla 205.436 vozil. Dacia je v Franciji s 5,3-odstotnim tržnim deležem čvrsto zasidrana na petem mestu med znamkami osebnih avtomobilov in na četrtem mestu po prodaji fizičnim osebam.

Med 44 državami, kjer prodajajo vozila znamke Dacia, je v 19 državah v prvem polletju letos prodaja dosegla rekordno raven. 

Rastoča skupnost kupcev

Poleg prodajnih uspehov se je Dacia izkazala tudi z veščino združevanja svojih kupcev. Ti se v številnih državah zbirajo, da bi delili in izmenjevali svoje izkušnje, ki so osredotočene na tri skupne vrednote: odprtost duha, enostavnost in velikodušnost.

Na prireditvah, ki jih pripravljajo v več državah, se zbere tudi po več tisoč kupcev, ki izkazujejo svojo navezanost na znamko. Prireditve Veliki rojstni dan Dacie v Franciji se je udeležilo enajst tisoč ljudi, šest tisoč obiskovalcev se je zbralo na Češkem, na ogromen piknik Dacia je na Danskem prišlo tri tisoč, v Nemčiji pa 3.400 ljudi. Za proslavitev desete obletnice znamke so v Maroku pripravili koncert Khaleda, mednarodnega zvezdnika zvrsti glasbe raï, ki ga je v živo poslušalo 4.500 obiskovalcev, na televiziji pa več sto tisoč gledalcev.

Te družabne prireditve so vsako leto bolj priljubljene, saj z izrazito sproščenim družabnim vzdušjem omogočajo vzpostavitev posebne zveze med kupci in znamko.

V komaj petih letih je Dacia na družbenem omrežju Facebook nabrala že skoraj 2,8 milijona sledilcev.