»Dacia je sprejela odločitev, da se na letošnjem avtomobilskem salonu ne samo predstavi s celotno prenovljeno modelno paleto, temveč obiskovalcem - potencialnim kupcem - tudi ponudi možnost nakupa avtomobila na samem salonu«, posebej poudarja direktor prodaje za Slovenijo Marjan Murn: »Za nas je avtomobilski salon priložnost, da se obiskovalcem še posebej približamo, jim predstavimo vse prednosti našega prodajnega asortimana, istočasno pa jim omogočimo, da se z našimi visoko usposobljenimi komercialnimi svetovalci na samem salonu pogovorijo in tudi dogovorijo za nakup novega vozila«.

Dacia v Sloveniji – tako kot drugod po Evropi – predstavlja pravo zgodbo o uspehu. Ta znamka je na temeljih preverjene Renaultove tehnologije postala stalno rastoča avtomobilska znamka. V Ljubljani je Dacia premierno predstavila novi Logan MCV Stepway, ob njem pa z novim letom prenovljeno družino vozil Sandero/Logan, ki s številom naročil že dokazujejo,da bo prenova uspešno nadaljevala dosedanje trende razprodanih kapacitet Daciinih tovarn.

Vsak dan so se nam na razstavnem prostoru pridružili tudi gorski reševalci – junaki slovenskih gora, ki nesebično žrtvujejo svoj prosti čas za pomoč tistim, katerih življenja so ogrožena. Dacia je ponosni partner Gorske reševalne zveze Slovenije, vsestransko uporabna terenska vozila Dacia Duster pa reševalcem pomembno pomagajo,da čim prej in čim bolj zanesljivo pridejo k ponesrečencem.

Direktor prodaje Marjan Murn je v nedeljo zvečer, ko je avtomobilski salon zaprl svoja vrata, svoje prve vtise povzel takole: »Utrip na naših razstavnih prostorih je bil vsak dan od prve minute po odprtju salona pa do konca vsak dan zelo dober. Naši predstavniki so imeli ves čas obilico dela pri svetovanju obiskovalcem, zato obisk naših razstavnih prostorov lahko ocenimo kot dober. Verjamem, da smo z visokim nivojem razstavnih prostorov in zanimanjem obiskovalcev dokazali, da je Slovenija «žejna» take prireditve«