Dobri komercialni rezultati v letu 2016

  • V letu 2016 je Renault v Sloveniji na prodaji fizičnim kupcem in domačim podjetjem ohranil vodilni tržni delež.
  • Dacia utrjuje svojo vlogo najbolj racionalnega nakupa in postaja tudi vedno pogostejša odločitev pri obnovah večjih službenih voznih parkov.
  • Renault Clio ostaja najbolj prodajani avto v Sloveniji, Captur vodilni v svojem segmentu, Megane pa je bil v drugi polovici leta 2016 vodilni v svojem segmentu na prodaji fizičnim kupcem.
  • Renault in Dacia potrjujeta svoje ambicije na slovenskem trgu v letu 2017: ohraniti vodilne deleže tam, kje so doseženi, ter povečevati tržne deleže povsod drugje.

Na slovenskem avtomobilskem trgu je bilo leto 2015 po dolgih letih recesije prvo leto pozitivnega odboja prodaje navzgor. Zato je Renault v Sloveniji tudi za leto 2016 s previdnim optimizmom napovedal nadaljnjo rast trga. Optimistične napovedi so se uresničile. Tako uradna statistika poroča o 73.635 registracijah novih osebnih in lahkih gospodarskih vozil v Sloveniji, kar predstavlja v primerjavi z letom poprej 10-odstotno rast.

Po različnih ocenah je delež izvoza v skupni številki 73.635 registriranih novih vozil lani ostal na nivoju leta 2015 in tako predstavljal dobro tretjino od vseh registriranih vozil. Zato je za realno sliko glede slovenskega trga novih vozil primerneje pogledati prodajo fizičnim kupcem ter podjetjem na domačem trgu.