Reli Dakar in drugi vzdržljivostni reliji spadajo med najtežja tekmovanja v avtomobilskem športu. Zaradi tega je Sandrider terjal pristop, ki je koncept znamke Dacia robustnosti in vozil za širna prostranstva, privedel do skrajnosti.
V to je vključena celovito ojačanje vozila z združenim pomožnim okvirjem in odbijačema, karoserijo iz kompozita z ogljikovimi vlakni, obesami z dvojnimi trikotnimi vodili in prenosom moči na vsa štiri kolesa, ki je zasnovan za izjemne obremenitve vzdržljivostnih relijev. Inovativen električni sistem vzdržuje optimalno moč za vso vgrajeno opremo in dodatke tudi v najbolj neusmiljenih pogojih.
Poleg teh temeljnih lastnosti zasnove vozila Sandrider, robustnega dirkalnega vozila, so tudi elementi, ki sicer dajejo videz podrobnosti, a bistveno olajšujejo življenje posadk.
Takšen primer sta sedeža znamke Sabelt oblazinjena s posebno proti-bakterijsko tkanino, ki sama regulira vlažnost. Rezervna kolesa zaradi lažjega dela niso pokrita. Podobno je z orodjem, do katerega posadka lahko dostopa hitro, brez potrebe, da bi odpirala zaboj.
Drugi primeri so: v karoserijo vozila Sandrider vgrajena magnetna plošča, s katero se omeji tveganje, da bi se vijaki za pritrditev koles izgubili v pesku. To je bil nasvet, ki izhaja iz neposrednih izkušenj voznikov moštva, do tehnične rešitve pa so prišli s praktičnim razmišljanjem v slogu znamke Dacia.
Sandrider je opremljen s pnevmatikami nove generacije znamke BF Goodrich, ki zagotavljajo optimalen oprijem na vseh vrstah terena in so kar se da odporne na udarce ter predrtje.