POGONSKI SKLOPI VOZILA BIGSTER

Izberite pogonski sklop, ki najbolje ustreza vašim potrebam.

Najbolj učinkovit v mestu

hybrid 155 pogonski sklop

pogonski sklop 155 KM
115 kW full hybrid¹
do 40%
manjša poraba goriva²
od 110 g/km
CO2 emisij³
časa mestne vožnje 80%
v popolnoma električnem načinu⁴
Tehnologija
Bigster hybrid 155 združuje 109 KM⁵, 4-valjni motor, 49 KM⁵, električni motor, 1,4 kWh (280 V) baterijo in inovativni samodejni menjalnik brez sklopke z več načini delovanja.
 
Delovanje
Popolnoma hibridni Bigster s 155 KM in 205 Nm maksimalnega navora⁶ zagotavlja energičen zagon v 100% električnem načinu in živahno pospeševanje. Baterija se med vožnjo polni z regenerativnim zaviranjem, ki izkorišča rekuperacijo energije pri zaviranju in upočasnjevanju ter omogoča do 80% mestnega časa vožnje v popolnoma električnem načinu⁷.
OPOMBE
¹ 155 KM (115 kW) skupne moči
² po mestnem WLTP ciklu
³ po WLTP, odvisno od različice
 v mestnem okolju
 okvirna zmogljivost 155 KM, dejanska zmogljivost 158 KM
 Navor elektromotorja 205 Nm, navor motorja z notranjim zgorevanjem 172 Nm.
 Temelji na internih testih, izvedenih z uporabo urbanega dela (low) cikla WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). % časa vožnje se lahko razlikuje glede na dejanske vozne pogoje (tip ceste, slog vožnje in vremenske razmere).

Najbolj dinamično

mild hybrid 140 pogonski sklop

pogonski sklopi 140 KM
mild hybrid
do 10%
manjša poraba¹
od 129 g/km
CO2 emisij²
do 230 Nm
navora
Tehnologija
mild hybrid 140 KM združuje novo generacijo 3-valjnega 1,2-litrskega turbobencinskega motorja, ki deluje po Millerjevem ciklu (optimizirana učinkovitost in manjše izgube pri črpanju) z lahkim 48V hibridnim sistemom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. 

Delovanje
Hibridni sistem podpira bencinski motor pri zagonu in pospeševanju, kar optimizira vozni užitek in zmanjšuje povprečno porabo goriva (5,6 L/100 km) ter emisije CO2 (129 g/km) za približno 10% v primerjavi z enakovrednim bencinskim motorjem.
OPOMBE
1 Po kombiniranem WLTP ciklu.
2 Po WLTP, odvisno od različice.

Izven ustaljenih poti

Mild hybrid 130 4x4 pogonski sklop

4x4 pogonski sklop 130 KM
/96 kW mild hybrid
do 10%
manjša poraba¹
od 135 g/km
CO2 emisij²
do 230 Nm
navora
Tehnologija
Opremljen s štirikolesnim pogonom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, Bigster mild hybrid 130 4x4 ponuja 5 načinov vožnje z menjalnikom Terrain Control za spopadanje z vsemi vrstami cest. 3-valjni 1,2-litrski turbopolnjeni motor je podprt z lahkim 48V hibridnim sistemom. 

Delovanje
Med fazama zagona in pospeševanja hibridni sistem zmanjšuje porabo goriva in emisije CO2, hkrati pa zagotavlja vrhunski užitek v vožnji. Regenerativno zaviranje brezhibno polni baterijo z 0,8 kWh, kar zagotavlja gladko izkušnjo vožnje.
OPOMBE
1 Po WLTP ciklu.
2 Po WLTP, odvisno od različice.

za voznike z veliko kilometrine

mild hybrid-G 140 pogonski sklop

POGONSKI SKLOP 140 KM
/104 kw mild hybrid
do 10%
nižja poraba¹
od 118 g/km
CO2 emisij²
časa mestne vožnje 60%

v popolnoma električnem načinu³
Tehnologija
Pogonski sklop mild hybrid-G 140 lahko deluje na bencin ali utekočinjeni naftni plin (LPG), pri čemer ima vsaka vrsta goriva svoj poseben rezervoar. Bigster prvič ponuja 3-valjni 1,2-litrski turbopolnjeni motor, ki združuje bencin/LPG dvojno gorivo in lahek 48V hibridni sistem.

Delovanje
S stikalom, ki je popolnoma integrirano v armaturno ploščo, je preklapljanje med gorivi hitro in neopazno. Hibridni sistem podpira motor med zagonom in pospeševanjem, optimizira užitek v vožnji in učinkovitost. Baterija se med vožnjo polni z regenerativnim zaviranjem, ki izkorišča rekuperacijo energije pri zaviranju in upočasnjevanju ter omogoča do 60% časa mestne vožnje v popolnoma električnem načinu⁴.
OPOMBE
Po kombiniranem WLTP ciklu.
2 Po WLTP, glede na različico.
3 V urbanem okolju – interni testi, izvedeni na osnovi WLTC low faze. % časa vožnje je odvisen od dejanskih voznih pogojev.
⁴ Temelji na internih testih, izvedenih z uporabo urbanega dela (low) cikla WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). % časa vožnje se lahko razlikuje glede na dejanske vozne pogoje (tip ceste, slog vožnje in vremenske razmere).

Podrobnejši podatki o vozilu Dacia Bigster

Modri Dacia Bigster parkiran na betonski površini pred sodobno stavbo z lesenimi stenami in velikimi steklenimi okni.
Osrednji zaslon na dotik v vozilu Dacia Bigster z vmesnikom za glasbo, navigacijo in upravljanje vozila.
Moški pri prtljažnem delu vozila Dacia Bigster s pomočjo električnega sistema za prostoročno odpiranje.
Zadnji del modrega vozila Dacia Bigster parkiranega na odprtem prostoru.
Slike na spletni strani www.dacia.si so simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.

Odkrijte podobna Dacia vozila

Bel Dacia Duster pogled spredaj z leve strani.
Duster
Temno siv Dacia Jogger na beli podlagi, pogled spredaj z leve strani.
Jogger
Temno siv Dacia Sandero na beli podlagi, pogled spredaj z leve strani.
Sandero
Temno siv Dacia Jogger na beli podlagi, pogled spredaj z leve strani.
Sandero Stepway